• CSR

Vi giver AP Loyalitetsbonus

Som kundeejet pensionsselskab er det natur­ligt at give en del af overskuddet tilbage til kunderne – vi kalder det AP Loyalitetsbonus.

Vi kunne have valgt at bruge pengene på at tiltrække nye kunder eller give bonus til de kunder, som har det stærke­ste forhandlingsmandat, nemlig de store virksomheder, eller til nogle helt andre. Men vi har valgt noget andet, nemlig at tildele AP Loyali­tetsbonus til alle vores kunder, som får en andel, der står i forhold til deres opsparing. Det er vores overbevisning, at pengene nu engang ligger bedst i kundernes lommer.

Vores bestyrelse vurderer hvert år, om vores økonomiske råderum tillader, at vi tildeler yderligere AP Loyalitetsbo­nus.

I videoen herunder kan du høre mere om, hvorfor det er en styrke, at AP Pension tilbyder AP Loyalitetsbonus. 

Skriv til os, hvis du har brug for hjælp

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, kan du skrive til vores Kundecenter, der sidder klar til at hjælpe dig.

Ring til os, hvis du har brug for hjælp

Du er altid velkommen til at ringe til os.

Vi har midlertidigt ændret vores åbningstider og sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem klokken 8.00 og 15.00.

AP Pension understøtter desværre ikke denne browser.

Men du kan se AP Pensions hjemmeside i enten Google Chrome, Firefox eller Edge – det gælder, uanset hvilken enhed du bruger.

Har du spørgsmål til pension, er du velkommen til at kontakte AP Pension på 3916 5000 mellem klokken 8.00 og 15.00 alle hverdage.